Arbejde hos Accountor

Kontakt os Medarbejdervideo - Daniel

At arbejde for Accountor vil ofte sige at arbejde som professionel regnskabsmedarbejder, lønspecialist eller softwareudvikler, men ikke altid. Mange andre roller gør en forskel, når der skal leveres service af høj kvalitet, digitale tjenester og rådgivning til vores kunder.

Vi ansætter professionelle medarbejdere inden for:

  • services og rådgivning inden for økonomi og løn
  • udvikling af kundeløsninger: økonomi, personale og CRM
  • softwareudvikling og kundeleverancer
  • salg, marketing og kunderelationer
  • støttefunktioner såsom økonomi, IT, personale
  • et bredt spektrum af ledelsesmæssige opgaver

Alle funktioner og karrierevalg bliver værdsat og respekteret hos Accountor. Som en virksomhed i vækst er vi stolte af at kunne tilbyde muligheder for at vælge. Vi har meningsfulde jobs til dygtige professionelle medarbejdere inden for forskellige områder.

Verden bliver mere og mere digital. Dette er også den største drivkraft bag økonomi- og personaleprocesserne.  Denne ændring er en inspirerende mulighed for alle vores medarbejdere, uanset om du teknologisk set er blandt pionererne, eller du placerer dig i midterfeltet eller venter, til de fleste er begyndt at anvende en bestemt teknologi.  Vi har kunder i alle disse kategorier, og vores mission er at hjælpe dem ind i den nye verden.

Accountor sætter medarbejderne først

Vi sætter vores folk først, fordi vi er en persondrevet virksomhed. Vi tror på, at en god arbejdsplads gør det muligt for vores medarbejdere at levere service, digitale tjenesteydelser og rådgivning af exceptionel kvalitet.

Vores måde at lede mennesker på er baseret på vores tilgang, som vi kalder Leaderment: en afbalanceret kombination af lederskab (leadership) og ledelse (management). Lederskab fokuserer på fremtiden, det har en langsigtet vision med mod til at tage risici og inspirere mennesker til at handle for at opfylde visionen. Ledelse handler om det nutidige, at forstå, hvor vi er, hvor vi vil hen, og hvilke skridt vi skal tage.  Det handler om at gennemføre og måle forandringer.

Leaderment er vores daglige drivkraft til at engagere os og arbejde med motivation. De enkle, men ikke nemme forpligtelser, vi tager i forhold til hinanden, er:

  • Jeg gør, hvad jeg siger.
  • Jeg viser, at jeg er engageret.
  • Jeg får tingene til at ske.

Involvering og tillid styrker holdånden hos Accountor

Vi samarbejder om at bygge vores fremtid. Vi holder regelmæssige "engagement"-sessioner, hvor vi i grupper diskuterer forandringerne og deres følger og sikrer, at vi har en fælles forståelse af vores praktiske tiltag for at opfylde Accountor-visionen.

Resultaterne fra vores årlige medarbejderundersøgelse viser, at vores medarbejdere vurderer os som en god arbejdsplads, hvor man kan være sig selv, og hvor alle behandles retfærdigt, uanset deres stilling eller baggrund. Tillid er vores værdigrundlag, og den vurderes af vores medarbejdere som et vigtigt aktiv: Vores ledere har tillid til, at opgaverne bliver udført godt, uden at man behøver at se folk over skulderen. Vi har også tillid til vores kolleger: Vi føler, at vi kan regne med dem, vi arbejder sammen med, og vi er overbeviste om, at folkene hos Accountor er villige til at gøre lidt ekstra for at få opgaverne udført.

Accountor giver muligheder for faglig udvikling og resultater

Vores folk udvikler sig sammen med vores virksomhed. En voksende virksomhed og forandringer inden for forretningen giver alle en bred vifte af muligheder for at opfylde deres potentiale. Det er ligegyldigt, om man vælger at udvikle sig som specialist inden for et af vores serviceområder, eller om man ønsker at udvikle sig til at blive international leder. Vi tilbyder uddannelses- og udviklingsmuligheder for alle. Vi har tillid til vores medarbejdere og opmuntrer dem til at opfylde deres ambitioner.

Rollen som frontløber kræver, at vi er et skridt foran inden for viden og færdigheder. Accountor bliver set som en virksomhed, der investerer i uddannelse. I 2013 arrangerede vi mere end 3000 uddannelsesdage for vores professionelle medarbejdere i 7 lande.

Den anden hjørnesten for vores professionelle vækst er vores praksis om et månedligt møde ansigt til ansigt mellem medarbejder og leder. Det skal sikre motivation og coaching, så vi kan få succes og udvikle vores færdigheder. Vi har alle et "motivationstal", som vi vedligeholder, og det er kun naturligt at tale om det i samtalerne mellem medarbejder og leder. Den langsigtede personlige og karrieremæssige udvikling drøftes og planlægges en gang om året i forbindelse med en udviklingssamtale.

Er du interesseret i at lære os bedre at kende?

Så er du meget velkommen til at kontakte os, eller sende en ansøgning til en af vores ledige stillinger. Vi modtager også gerne uopfordrede ansøgninger via siden "Åbne Stillinger".