2017_06_20
Danske referencer

Comized, nystartet IT virksomhed, om at outsource deres bogholderi til Accountor

Da Jesper Gettermann og Søren Bo Madsen stiftede Comized i 2016, skulle de ud at finde en løsning på håndtering af bogholderi og løn. Efter at have afsøgt markedet faldt valget på Accountor.

CEO, Jesper Gettermann, fortæller her om samarbejdet med Accountor.

Ingen investeringer bundet – det er vigtigt som nystartet virksomhed

”Umiddelbart tiltalte det mig, at Accountors outsourcing løsning er cloudbaseret – og vi derfor ikke skulle investere i infrastruktur. Vi har ingen investeringer bundet. Det er naturligt som nystartet virksomhed at være omkostningsfokuseret. ”

Grunden til at vi valgte Accountors løsning var nu ikke kun pga. systemet, men fordi vi fik bogholdere med til at hjælpe med det hele.

Det er betryggende at være hos eksperter, som er opdaterede ift. ændringer inden for løn mv. Så behøver vi ikke selv bruge tid på at sætte os ind i det. ”

Accountors bogholdere hjælper med det hele

”Det var også en gevinst at kunne få løndelen med i stedet for at skulle ansætte en til at lave det et par dage om måneden. Vi har et helt hold af bogholdere, der hjælper os: Helle med bogføring, Christina med Løn, Pernille laver forskellige opgørelser for os, og Benedikte sørger for, at systemet kører, som det skal. Så meget kunne vi ikke få i én person. Jeg føler, at vi er på samme hold i forhold til at få det hele til at køre.”

En besparelse i forhold til selv at skulle ansætte

”Accountors outsourcing løsning giver os en god besparelse. Alternativet ville jo være at ansætte selv, men det ville være alt for dyrt at ansætte til alle de ressourcer, vi får i én løsning hos Accountor. Outsourcing løsningen koster en tredje- eller fjerdedel af, hvad vi ellers skulle have betalt.”

Et plus at løsningen er transaktionsbaseret og fleksibel

”Systemet er automatiseret, men også fleksibelt. Jeg synes specielt, at det er positivt, at vi selv kan skrive fakturaerne, så de bliver præcis, som de skal være.

Derudover er det et plus, at løsningen er transaktionsbaseret og kan skaleres efter behov - og vi håber da, at vi vil vækste sammen med Accountor.”

CEO, Jesper Gettermann, Comized

Om Comized
Hos ComIzed er vi specialister i interne og eksterne kommunikations- og kontaktcenterløsninger. ComIzed er specialiseret i at lave Unified Communications, hvor vi integrerer og samler vores kunders interne og eksterne kommunikationsværktøjer så de taler sammen og sikrer bedre og mere effektive arbejdsgange. Derudover hjælper vi med kontaktcenterløsninger, og kan blandt andet skabe bedre routing af opkald, minimere work- og call flows og fremvise kundeprofiler ved indgående opkald. ComIzed er stiftet i november 2016 af Jesper Gettermann og Søren Bo Madsen, og er siden opstarten vokset i antallet af medarbejdere og kunder.

Læs mere på: www.comized.dk