2017_12_19

IMERCO om leje af bogholdere via Accountor

”Vi stod med et akut behov for hjælp i bogholderiet som følge af vores opkøb af 25 butikker fra Inspiration. Følgevirkningerne af opkøbet gjorde, at der var en række opgaver indenfor finans, debitor, kreditor og lager, som vi hurtigt skulle have styr på.

Akut behov for assistance

Vores behov gik helt enkelt på, at vi havde brug for assistance med det samme; og det fik vi via Accountor. Dagen efter vores forespørgsel, mødte to kompetente bogholdere op på vores adresse.

Forløbet gik ikke bare stærkt, men vi fik også de rette profiler til at løfte opgaven; de var begge hurtige til at komme ind i opgaverne, og kunne efter kort intro selvstændigt tage fra. Det var lige det, vi havde brug for.

Godt kandidat match – fastansættelse af konsulent

Vi havde hele tiden haft i baghovedet, at vi måske ville få brug for en fastansat medarbejder i økonomi, og vi valgte derfor at tilbyde den ene af konsulenterne fastansættelse som regnskabsassistent, da både kemi og faglighed passede rigtig godt til os. Så det var bare helt perfekt.

Vi kunne sagtens forestille os at bruge Accountor igen, hvis vi får behov for yderligere hjælp i vores økonomiafdeling. ”

Steen Jørgensen, Finance Manager, Imerco