Tids- og fraværsregistrering

Vi tilbyder: 
Avanceret tidsregistreringssystem med projektstyring og fakturaprocedure til større virksomheder samt 
enkelt tids- og fraværsregistreringssystem via pc eller app til små og mellemstore virksomheder.

Kontakt os

TimeLog - løsningen til større virksomheder 

Tidsregistrerings- og faktureringsværktøj til at producere månedlige fakturaer integreret med cloud økonomisystem. Projektstyring og fakturering, analyser af belægningsgrad, projekt- og medarbejderperformance.

Hvad kræver det for at komme i gang?

Løsningen oprettes af TimeLog efter møde omkring opstart med gennemgang af processer, brugeroprettelser og roller.

Hvad er processen?

Kunden administrerer løsningen og giver Accountor adgang til at kunne trække relevante filer ud til brug for lønadministrationen.

Fordele ved løsningen

  • Tidsregistrering og fakturering
  • Ubegrænset antal fakturaer
  • Konfigurerbare godkendelsesflows på timer og udgifter
  • Projektplanlægning og Ganttkort
  • Projektbudgettering & ETC
  • Ressourcestyring
  • Avanceret indtægtsstyring
  • Højkvalitetsdata til BI-analyser

BitaBiz - løsningen til mellemstore virksomheder

BitaBiz er et enkelt tids- og fraværsregistreringssystem via pc eller app målrettet mellemstore virksomheder.
Det er et grafisk enkelt system med simple HR funktioner samt kørselsafregning.

Hvad kræver det for at komme i gang?
E-mail adresse på alle brugere.

Hvad er processen
Accountor oprette kunde, medarbejdere og roller i BitaBiz samt hjælper med implementering af løsningen hos kunden.

Fordele ved løsningen

  • gør det nemt at dele sin fraværsstatus fra app eller web
  • deler fraværsstatus med både kolleger og chefen
  • kan indlæse løndele direkte til lønsystemet
  • automatisk kan følge op overfor medarbejdere og chefer inden lønkørslen
  • har en planlægningskalender, der giver overblik og smart ferieplanlægning
  • er integreret med Outlook – Office 365 – Active Directory – m.f.