Start-up Services

Etablering af virksomhed. Med Accountors Start-Up Services kan udenlandske virksomheder, som vil etablere sig i Danmark få en smertefri og effektiv opstart. Vi vejleder i alle aspekter omkring etableringen og varetager gerne bogholderi, lønadministration eller udlejer personale på interim basis.

Kontakt os

Etablering af udenlandske virksomheder i Danmark kræver kendskab til dansk virksomhedslovgivning, lokale regler, dansk mentalitet og meget andet. Med Accountors Start-Up Services er den udenlandske virksomhed hjulpet godt på vej til en etablering uden problemer og med kyndig vejledning fra Nordens største rådgivningsteam.

Vi rådgiver og vejleder med:

  • Selskabsoprettelse
  • Beskatning
  • Moms
  • Kontrakter
  • Økonomisk planlægning
  • Risikostyring
  • Ændring af ejerskab
  • Due diligence
  • Fusioner
  • Virksomhedsovertagelse

Accountor kan desuden sikre din virksomhed en velfungerende økonomifunktion fra første dag. Vi varetager gerne bogholderi og lønadministration i virksomheden. Vores løsningsmodeller er yderst fleksible og tilrettelægges efter virksomhedens behov. Vi kan tilbyde fuldt økonomisk personale, fra lønassistent og bogholder til økonomichef, og personalet kan rekrutteres i korte eller længerevarende perioder.

Det kan måske være en fordel at langtidsleje en bogholder med kendskab til danske regler og arbejdsrutiner. Måske kan en bogholdervikar benyttes i en kort overgangsfase, eller samtlige økonomiske opgaver kan lægges i Accountors kompetente hænder. Under alle omstændigheder er virksomheden garanteret en effektiv hjælpende hånd til etableringen.

Læs mere om udlejning af økonomisk personale på interim basis.

Kontakt os

Få mere at vide om vores Start-Up Services. Ring og få en snak om, hvordan vi kan hjælpe med at gøre etableringen af din virksomhed i Danmark så nem og effektiv som muligt. Du er velkommen til at ringe til os på tlf. +45 44 34 50 00 eller skrive direkte til Salgsdirektør Martin Søgård Olsen på martin.olsen@accountor.dk