2018_10_09

Rubæk Rengøring om outsourcing af bogholderi og løn

De sidste 3 år har Rubæk Rengøring outsourcet deres regnskab og løn til Accountor. Rubæk Rengøring vækster og har i dag omkring 40 ansatte. Vi har spurgt ejer af Rubæk Rengøring, Thomas Rubæk, om hans oplevelse af samarbejdet med Accountor, og hvorfor de har valgt at outsource deres bogholderi.

Sparer tid og penge med en outsourcing løsning

”Fordelene er helt klart, at vi ved at outsource til Accountor har adgang til den skarpeste til budget; den skarpeste til regnskab, og den skarpeste til NAV løsninger. Og det til et mindre beløb, end hvis vi skulle ansætte en fuldtidsansat kontordame.

Udover at spare penge, sparer jeg også tid. Som virksomhedsejer er det vigtigt, at jeg kan bruge min tid på forretningen, og ikke behøver at koncentrere mig om bogholderi og regnskab. ”

For et par måneder siden overgik Rubæk Rengøring til Accountors Navision løsning, og det har vist sig at være det helt rette. Som Thomas siger: ”Accountors NAV løsning er innovativ og nem at finde ud af. Og jeg har fået en usandsynlig kompetent økonomikonsulent, Christina, til at varetage mit bogholderi.

Godt og fleksibelt samarbejde med Accountor

”Accountor laver alt det daglige i forhold til bogføring, løn og regnskab, men jeg vil gerne selv fakturere mine kunder, så det har Christina vist mig, hvordan jeg selv kan gøre det fra systemet. Hvis jeg har spørgsmål i processen, ringer jeg bare til Accountor. Selvom jeg løbende kan se status på opdaterede tal via min NAV portal, så har vi også hver den 5. i måneden et fysisk møde, hvor Christina har forberedt en saldobalance, som vi gennemgår. Accountor er meget fleksible på den måde. ”

Nem adgang til kompetent personale

”Jeg oplever, at det er nemt at få fat i personalet, og at Accountors medarbejdere er på et højt fagligt niveau, fra regnskabsspecialist til revisoruddannet teamleder. Det giver tryghed i hverdagen at vide, at mit bogholderi og regnskab ligger i kompetente hænder hos Accountor. Jeg sætter pris på, at den daglige drift kører, men også den sparring og rådgivning jeg kan få fra Accountors konsulenter. 

”Jeg er meget glad for min daglige kontaktperson, som er utrolig kompetent og hurtig til at hjælpe. Generelt vil jeg sige, at jeg sætter pris på:

✔ Løbende assistance
​✔ Christina tager altid telefonen
✔ Hjælp med det samme
​✔ Kompetent sparring

Jeg vil helt klart anbefale Accountor som outsourcing partner - og har allerede gjort det. ”

Ejer af Rubæk Rengøring, Thomas Rubæk


Om Rubæk Rengøring

Rubæk Rengøring er et professionelt og stabilt rengøringsfirma med stor fokus på leveringssikkerhed og konkurrencedygtige priser. Virksomheden er startet og ledes af Thomas Rubæk, som med mere end 25 års erfaring i rengøringsbranchen og en MBA uddannelse kender vigtigheden af at sætte kundens ønsker og behov i centrum. Det, og kun det, er fundamentet for en sund og bæredygtig rengøringsvirksomhed.

Læs mere her:
https://rubaekren.dk/om-rubaek-rengoring/